Jobbar

Japp nuså satan vad alla har tid att blogga ja måste vara ensam att inte ha den tiden.
Börjat jobba jätte gött faktis e  en av dem som tycker det e kul att arbeta blir så jävla rastlös annars blir gött oskså nu på måndag då kommer min min erbetskoppis tillbaka det e bra då har man nån attt prata med mellan os sändningarna blir mycketsånt nu på dagarna inte så mycket att göra .Skall böra bygga om lite efter os en nytt loft.
Nu skall ja iväg o kolla på träningen sen på fredag så drar Alingsås elitcup igång då blir det hadboll i dagar tre
Helgen efter det blir bär det iväg ttill Findlad skall kolla på finnkampen skall bli gött åker från Göteborg KLOCKAN 0600
FY FAN men men det skall la gå. Nu duchen .
Nöjda nu min glada goa Tanter hahaha
NoneNone

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha ja..inte så mkt att göra ;) ....tack för ordet "tanter"..........................känner mig som 25 :) fast det är ju klart en kvast har jag ju att transportera mig med....kvast Hilda...va namnet!

Ha så kul med dina uppdrag..vart åker ni till Finland ifrån?

(Tack för bilden) Kram....

2008-08-16 @ 14:28:03
Postat av: Anonym

Ny bild på sidan oxå ?

Jag kommer inte heller ha tid att blogga snart..börjar jobba jag passar på att blogga nu (va du klagar på mig? He he...)

2008-08-16 @ 14:38:20
Postat av: Åsa

Fröken här gillar d väldigt hårt! Morbid Angel,

Deicide,Dissection som e min stora favorit och så lite Deathtrash vid sidan om..så kan du se mig nu stå däruppe o digga till Rongedahl??? ;)

Postat av: Håkan

nja kanske inte

2008-08-17 @ 22:17:55
Postat av: Pia

vad menar du med "tanter" GUBBE ?

2008-08-18 @ 07:06:57
URL: http://zanahoria.blogg.se/
Postat av: Håkan

Det va välldigt vad det bet

2008-08-18 @ 17:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback