Tandläkarn

Hej på er idag har ja varit hos tandläkarn första gången på 16 ÅR det gick skit bra så ja ser framimot  att komma dit igen och få laga min andra tand.Då skall ni veta att ja e så JÄVLA rädd för tandläkarejävulen tycker att det e helt fruktansvärt .Men i dag gick det till att min chef sa till mig att vi skulle åka en sväng så åkte vi till Älvängen ogick upp för en trappa som det stogg tandläkare peter (nåting) på ,ja blev knäsvag men in på rummet o upp i stolen bara .gjorde en undersökning o lagade en tand som jag har spräkt( det e hans polare som e tandläkare) skall till baka o laga en till tand nästa vecka .  E så stoltöver mig själv

Kommentarer
Postat av: andycore

Fick du ett bokmärke av farbror tandläkaren när du var såååå duktig?

Postat av: Håkan

Ja det fick ja

2007-03-02 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback