Kvällspromenad, Nobelpriset och Vanliga Dagar

Har precis kommit hem från en skön kvällspromenad med min son. Har som ni kanske vet fin fina promenadstråk i mitt bostadsområde.

Annars har dagen sett ut som de flesta andra dagar. Jobb, lunch, jobb och sen hemåt för lite fritid. Min vän andycore ringde och tjatade om resan till Halmstad, jag lovade att följa med. Vi planerade även en mindre utgång till helgen, kan bli bra som faan!

Läste i Aftonbladet att Orhan Pamuk äntligen fått Nobelpriset i litteratur, läs mer om det
HÄR.

Tänkte slänga upp lite bilder på några personer i mitt liv, dessa kommer följas upp av flera...

 
Min albanska bror Daniel & andycore + Mart-Martin från Fåglum

Kommentarer
Postat av: FarbrorHåkan

Fan vad bra när man har en skribent inom famijen

2006-10-12 @ 20:38:13
Postat av: FarbrorHåkan

liupoöiu

2006-10-12 @ 21:12:06
Postat av: Mart

Nu är det allt för jävla dåligt med uppdateringarna här.. Har spökskrivaren gått i dvala?

Postat av: Mamman/Pia

Hur är det med kärleken ?

2006-10-14 @ 10:48:46
Postat av: Pia

Du prinsen .....vågar du dig inte ut efter 70-skyltarna ? Du kommer ju aldrig till Göteborg !

2006-10-14 @ 10:53:21
Postat av: FarbrorHåkan

Jo det går la som vanligt med kärleken ....Jo då jag väntar på en inbjudan till gbg, så kommer ja mer än hjärna

2006-10-14 @ 20:09:20
Postat av: FarbrorHåkan

Ja vet inte vad han håller på med han sköter inte sitt åtagande kanske får leta efter en ny e du sugen på att ta över....Mart

2006-10-14 @ 20:10:51
Postat av: FarbrorHåkan

Mamman/Pia>>> Hörde att du skulle ha inflyttningsfest snart... Man är väl bjuden???

2006-10-14 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback