Första inlägget!

OK, så jag startade en ny blogg. Gillade inte namnet på bloggen som Mart fixade, utan att jag visste nåt om det! Så andycore löste en ny...

Vi hängde runt hos mig igår, fett med gott på grillen alltså. Sen upp till Bolaget, Rom & Cola osv. Efterfest hos Ellinor, mycket snack och lite verkstad. Hem för ett par timmars sömn, andycore dök upp senare och störde nattsömnen. Hur orkar killen liksom?

Nu börjar vi ladda för match, starköl och lugna favoriter. andycore spelar Bloodhound Gang på hög volym och dansar lambada.

Nä va faan, vi hörs efter matchen. Jag har fått bloggfeber och kommer skriva som den värsta rinkebymannen!

Kommentarer
Postat av: andycore

Yeah!
Förste man att kommentera!!!

Postat av: Scofield

Andre man att kommentera. Fan, jag börjar bli pepp! Syns sen gubbar!

2006-10-08 @ 14:28:16
Postat av: Mart

Gör vi? ;)

2006-10-08 @ 15:27:06
URL: http://mart.blogg.se
Postat av: Farbrorhåkan

jävlar vad folk det har varit här, fett alså

2006-10-08 @ 20:21:41
Postat av: Anonym

hej farbror håkan.

2006-10-08 @ 22:28:51
URL: http://shitlist.blogg.se
Postat av: Mart

Håkan!

Nu ska du tips på en bra blogg.. http://minsexualitet.blogspot.com/

den du!

2006-10-09 @ 00:54:11
URL: http://mart.blogg.se
Postat av: Larrza Maibeck

Hej! Jag önskar veta varifrån Ni fått uppgiften om den s k rinkebymannen?
Jag vet, att han förekom i media någon gång i början av 70-talet. Han lär då ha varit knappt 30 år gammal, välutbildad och hade som udda intresse, att kika på kvinnor genom deras bostadsfönster. Har Ni något mer Ni kan berätta för mig? MVH! L M

"Första inlägget!
OK, så jag startade en ny blogg. Gillade inte namnet på bloggen som Mart fixade, utan att jag visste nåt om det! Så andycore löste en ny...

Vi hängde runt hos mig igår, fett med gott på grillen alltså. Sen upp till Bolaget, Rom & Cola osv. Efterfest hos Ellinor, mycket snack och lite verkstad. Hem för ett par timmars sömn, andycore dök upp senare och störde nattsömnen. Hur orkar killen liksom?

Nu börjar vi ladda för match, starköl och lugna favoriter. andycore spelar Bloodhound Gang på hög volym och dansar lambada.

Nä va faan, vi hörs efter matchen. Jag har fått bloggfeber och kommer skriva som den värsta rinkebymannen!
2006-okt-08 @ 12:08:25 Jag & Min Vardag Permalink

2008-01-06 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback