Ja ja

Hej på er alla det har varit ett jävla tjött på att ja skall skriva så ja skall göra ett försök  jaja vad har hänt då på sistone, Det har varit handboll som slutade i SEGER DET VAR SÅ JÄVLA GÖTT det var ett tag sen, jag måste passa på att tacka min finske vän Petter som va så grym i slutet, sen va de handbollsfest, den började hemma hos min favorit mikael "the king" där va även min albanska bror med, andycore va bjuden men de passade inte men de va bra då då fick vi mera groggz, svepte ett tiotal sådär och skulle på karaokemaskinen OCH JAG KAN INTE SJUNGA det låter som en säl som har halsfluss med inslagna ballz, sen begav vi oss till festen och där fanns det mer groggz och som ni alla vet så gillar inte jag o spä, fortsatte i samma tempo allsång vid bordet, fast bara vid vårat bord. men men den albanske brodern kämpade vackert med och sjöng som en skadeskjuten kråka, sen hade ju klanthåkan bokat in två fester på en med lite flodafolk på ladan, det kan ja tala om för er är alltid röjj,tog även min svendom i ladabacken för er som vill veta, där fanns de oxå groggz som va billigt som FAAN, man fick välja själv hur mycket man ville spä, fast först hämtade vi min svåger Fredrik, som har en grinig fru som inte förstår hur kul det är att gå ut med sin SVÅGRAR, den albanska brodern va ju oxå med,  00:30 och börja dricka sprit. TÖNT! och ja kan tala om för er att de va tur att jag hade med min svåger, han e som en liten pappa, han fick leda hem sin lille svåger, och se till att den albanska svågern kom hem, så nu orkar ja inte skriva mer, ska faktiskt hinna bli full idag oxå. PS nu har jag kämpat som FAAN att stava rätt, så håll till godo för helvete... PS2: e du nöjd nu andycore??


Kommentarer
Postat av: Martin Larsen

Ska nog börja kalla dig för Håkan "kommatecken" Ivarsson from nu ;)

Postat av: PUH

sicken jävla panchisskiva vi fick till...
muhaha...fof va ju som ett jävla dagis för pensionärer, det blir ingen repris där iaf, på brudfronten va de fan ÖKEN! men men..fulla blev vi eller hur hockey??...nån långhårig flicka som kunde spela diverse instrument. men inget blåsjobb...jävla skit du....muhaha...nu är ja fuller igen...men vi hörs på måndag...puss i ljumsken!

2006-11-18 @ 17:45:19
Postat av: Mart

Andreas, nu måste du varit riktigt trött på att Håkan inte skriver ;)

2006-11-18 @ 18:55:25
URL: http://mart.blogg.se
Postat av: Håkan

det var faktis ja

2006-11-19 @ 15:15:50
Postat av: andycore

jag blir aldrig nöjd...

2006-11-20 @ 18:58:40
Postat av: Pia

Nu är det ju så Prinsen att vi tycker att det är trevligt att följa dig....vad som händer och hur du uppför dig. Lite mer "luft" i det du skriver så det är lättare att läsa....menar inte att klaga men ett litet tips i all väl mening. Nu är det dax att uppdatera !

2006-11-22 @ 09:41:55
Postat av: Håkan

uppdateringen kommer inom kort

2006-11-22 @ 20:33:41
Postat av: Håkan

MED MERA LUFT

2006-11-22 @ 20:33:59
Postat av: Helena

Så xxxx-et försöker sig på att skriva blogg ;-). Snälla kan du inte skriva på engelska istället, det är mycket lättare att läsa då... :-)
Kram

2006-11-23 @ 14:45:03
Postat av: Håkan

Fan vilket gnäll håll till godo med det ja kann

2006-11-23 @ 19:56:53
Postat av: Håkan

XXXX du vem e det 4 xet

2006-11-23 @ 19:57:54
Postat av: Håkan

E det nån ja inte vet

2006-11-23 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback